Gondold meg kétszer, bedőlsz-e a reklámoknak!

Gondolom, te is szenvedsz a melegtől, és nem telik egy klímára...
Márpedig a globális felmelegedés nap mint nap téma. Ha nem az olvadó jéghegyekről hallunk, akkor az élelmiszer minőségének romlásáról, a bevándorlásról, és a szélsőséges időjárásokról.

Sajnos ez utóbbit te magad is egyre gyakrabban tapasztalhatod, hiszen hol viharok és viharkárok sújtják a lakosság zömét, hol az elviselhetetlen meleg elől menekül az ember a plázákba. Budapesten a négy sávos, forgalmas Üllői út mellett laktunk, ahol nyáron reggeltől estig a szirénázó mentők hangját lehetett hallani, feltehetően többek között a sok nyári rosszullét miatt...

S mikor már más témánk sincs, mint a "mi lesz velünk ebben a melegben?", megjelenik egy reklám a televízióban valami új mosószerről, amitől a ruha több héten át megtartja az illatát. Természetesen én is felfigyeltem erre, hisz ki ne szeretné a friss, illatos ruhákat?!

Így néz ki az illatgyöngy
Őszintén szólva Thomasszal mindig nevetünk az ilyen új találmányokon, az Ambipúrtól az Akvatyúig, hogy még mindig van, amit el lehet adni a fogyasztó társadalomnak, de sajnos egyre kevesebbszer nevetünk, egyes termékek összetevői ugyanis cseppet sem viccesek...

Elhiszem, hogy fontos a gondoskodást, a tisztaságot jelentő illat a ruhákon, nekem is az. De a földi életnél, és az ivóvizünknél nem lehet fontosabb! Az illatgyöngyök megvásárlásával ugyanis két szokásos vegyszer mellé egy harmadikat is veszel! Én épp most próbálom a háztartásunk minden tisztítószerét természetesre cserélni, ezért biztosan nem akarok illatgyöngyöket a mosógépembe. Nem akarok álszent lenni, az anyagiak úgysem engedik, hogy kizárólag vegyszermentes termékeket használjunk, de próbáljuk minimálisra szorítani az ilyenfajta termékek vásárlását.

Persze mindenkinek szíve-joga használni a terméket, de én kaptam egy termékmintát, ki is próbáltam, őszintén szólva semmi extra... Finom az illata, két napja tényleg tartósan megőrzi az ágynemű az illatát, de elolvastam a csomagolás hátsó oldalát, és rendesen megijedtem!

"Intenzív illatgyöngyök. Ártalmas a vízi élővilágra, hosszan tartó károsodást okoz."

Szóval mi maradunk a már jól bevált mosószerünknél, aminek nagyon finom illata van, és az is vegyszer, de legalább az öblítőt elkerülhetjük. Így a fenti módszerrel használt három vegyszer helyett csak egyet használunk a mosáshoz. Ha ugyanezt a hatékonyságot és illatot vegyszermentesen megkapnánk valamelyik gyártótól megfizethető áron, kérdés nélkül áttérnénk rá!

Ha tud valaki bevált, vegyszermentes mosószert, kérem, hogy írja meg! De a jó illathoz ragaszkodom! Tervezem kipróbálni egész egyszerűen az ecetet az illóolajjal, próbálta már valaki?

Megjegyzések

Foglalj helyet nálunk!

Booking.com