Így hozott nekünk tűzifát a Raben Hungary futárszolgálat

Rendeltünk a Praktikernél tűzifát. A kiszállítást 3-7 munkanapon belülre ígérték. Nem érzem magunkat türelmetlennek, hogy a 9. napon (pénteken) érdeklődtünk telefonon, hol az áru. A Praktiker a velük szerződésben álló Raben Hungary futárhoz irányított. A futárszolgálat ügyfélszolgálatán annyit mondtak, hogy kint volt nálunk a futár, de nem tudott az utcába befordulni, mert túl nagy autóval jött. Mi Van?!

Mi erről nem tudtunk, mert se telefonon, se e-mailben nem tájékoztatott senki. Az egyetlen forrás, ahol tájékozódhattunk, egy online nyomkövető felület, ahol hol kiszállítás alatti státuszban volt a küldemény, hol nem. De nem részletezem, a lényeg, hogy hétfőn jön a szállítmány mondja a telefonos hölgy.

Ez így is volt, hétfőn a Raben Hungary futárja kapuig jött közölni, hogy nem tud bejönni az utcába, mert fák vannak?! az útjában. Igaz, a kapunk előtt földút van, de elég sok autó jár erre, más is rendel tűzifát, és érdekes módon nekik még nem volt fa az útjukban, mint ahogy a másik cégnek sem, aki előzőleg hozta nekünk a fát.

A futár végül visszament a járműhöz és kénytelen volt másik úton feljönni a kapunkhoz, amit eddig is megtehetett volna, ha rápillant egy térképre. Sőt! Ha a múltkori állítólagos látogatásakor tájékoztatott volna, akkor segítettünk volna neki, hogy nem a választott földúton kell jönni, van itt aszfaltút is, ahol a traktorok járnak...

Végül megérkezett. A többi már nem rajta múlt, de amit hozott, az is hagy némi kívánnivalót maga után! Nemsokára megírom, mi volt a probléma!