Kiszállítás DPD Futárszolgálat módra

Vidéken nagyon fontos a házhozszállítás, erről már írtam. Aki városban él, kevésbé érzékeli ennek hiányát, hiszen minden adott egy sarokra a lakóhelyétől. Itt viszont kilóméterekre van az élelmiszerbolt, mi meg fent vagyunk a egy tetején. A városi ember inkább a feleslegesen kivett szabadnap súlyát érzi abban a helyzetben, amikor egy gázszerelő, vagy egy futár nem megy ki házhoz a megadott időpontban. Nálunk ez történt. A DPD futár ígérete ellenére nem jött...

Black Friday rendelés a Praktikerből


A Black Friday akciónak köszönhetően megint rendeltünk a Praktikertől. (Persze nem a múltkori, rossz minőségű tűzifát!) Nem részletezem, a lényeg, hogy tizennégy darab terméket rendeltünk, amiből kettőt visszamondott a Praktiker, mondván, hogy "a termékek kiszolgálása már nem lehetséges". Idézem:

"A Praktiker Webshopban leadott rendelési igényét rendszerünk regisztrálta, azonban sajnos olyan termék(ek)et tartalmaz, melyek kiszolgálása már nem lehetséges, ezért a rendelést nem tudjuk teljesíteni. Ezen termékek árát visszautaljuk! Megértését Köszönjük!"
A megrendelést három részre bontották, amit a Fekete Pénteknek köszönhetően ingyenesen szállítanak ki, de ezek szerint több részletben. Ma várjuk az első adag küldeményt, ami a nyilvántartásuk szerint Zalaegerszegről érkezik. Fejér megyében vagyunk, ahol van közelebbi Praktiker is. Nem értem...

A következő adag szállítmány Esztergomból fog érkezni, az utolsó pár darab termékről pedig semmi információm nincs. Gondolom, még nem érkezett be belőle minden az áruházba, de minek is, amikor úgyis tutira megint az ország másik részéből fogják hozni azokat is?!

A múltkori tűzifa a győri áruházból érkezett, Budapestet is érintve. Akkor a Raben Hungary futárszolgálatnak adták ki a szállítmányt. Most a DPD fogja hozni a termékeket, ha ideér. Ki érti ezt?!

A Black Friday alkalmával végre lehetőségünk lett volna megvenni a régóta áhított műanyag kerti székeket, amik nagyon, de nagyon hiányoztak nyáron a teraszról. Már kosárba raktam a terméket, de még válogattunk. Addig variáltunk, amíg valaki "elhappolta" a székünket, hogy a fene vinné el!
A megrendelést csak úgy tudtam leadni, ha a székeket kivettem a kosárból. A rendszer ugyanis jelezte, hogy elfogyott. Hú, basszus! Pedig féláron volt! :(

Szóval szék most sem lesz...

A DPD Futárszolgálat "odaadó" munkája


Na de 16:14 perc van, a DPD ma 12:56 és 13:56 óra közötti időszakra ígérte a kiszállítást, ehhez képest semmi sem történt. A futár nem jött, értesítés semmi, én meg vagyok annyira naiv, hogy azt hiszem, ma még kihozzák a Praktiker csomagom harmadát, hiszen a csomagom a DPD nyomkövetője szerint kiszállítás alatt van.

Pár óra elteltével a nyomkövető azt írta: 18:48 - Sajnálatos módon a küldemény kézbesítése nem lehetséges. Hiányos, nem megfelelő címzés. 20:23 - Sajnálatos módon, a küldemény az előrejelzéssel ellentétben nem lett kiszállítva. Ezt én is észrevettem!

A DPD nyomkövetője
Igazából nagyon is jól tudtam, hogy a futár nem fog aznap kijönni, hisz múltkor is pontosan ugyanez történt, csak akkor a másik futár váratott feleslegesen. Azt gondolom, mondanom sem kell, hogy a címem jól volt megadva, de még megjegyzést is írtam a megrendelésemben. Megírtam a futárnak a férjem telefonszámát is (biztos, ami biztos) és hogy hogyan kell idejönni.

Nem volt elég. Este írtam egy panaszlevelet, amire a válaszukban újra leírták, amit eddig:

"Jelenleg a küldemény "hibás, hiányos cím" státusszal van regisztrálva.
Válaszlevélben kérjük adják meg a pontos kézbesítési adatokat telefonos elérhetőséggel."
A válaszomban elküldtem nekik egy térképet, a fotót arról a levelükről, amiben a címem helyes (ez volt a sikertelen kézbesítés értesítő) és egy fotót a Praktiker azon felületéről, ahol a címem szintén helyes, de még a futárnak szóló megjegyzésem is látható. Ez volt a válasz:

"Az adatokat továbbítottuk az illetékes kollégák részére, jelezve a haladéktalan intézkedést. A kiszállítás napján új üzenetet küld ki a rendszer a várható kézbesítési időintervallumról."
 Lefordítva: nem érdekel a nyomorod te barom, vegyél ki még egy szabadnapot, majd megyünk, amikor kedvünk van. Azt meg ne várd, hogy elnézést kérünk, mert a gépek irányítanak mindent. Egyszer csak megérkezik a futár, ha mégsem, azt észre fogod venni, de addig is tudd, hogy a Mikulás sem létezik!

...és ez csak a megrendelésünk harmada volt. Még két csomagot várunk a Praktikertől!