Második rendelésünk a Praktiker webáruházból

Vagyunk annyira naivak, hogy még a negatív előzmények ellenére is bizakodva vártuk a megrendelt árut, de ezúttal ismét csalódnunk kellett. Aktuális csomagunknak egyébként előző nap kellett volna megérkeznie, de nem jött a futár. De ez egy másik sztori, amiről itt írtam.

Szóval Praktiker Black Friday megrendelésünk második csomagja is meglepetést okozott! Ezúttal 10 csomag virágföld lett belerakva egy kartondoboz tetőbe és az egész lefóliázva. A virágföld mellé rendeltünk egy kék színű evőeszköztartót, egy doboz szöget és egy flakon vízüveget. Egyedül a vízüveg volt egy külön zacsiba rakva, a másik két termék nem volt elkülönítve a virágföldtől.

A csomag tartalma: összeborult virágföld. Videó a bontásról itt.
A csomag teljes egészében átázva érkezett. Olyannyira, hogy a kartondoboz szétmállott és tenyérnyi darabokra esett a nedvességtől. Ennek következményeképpen a csomag tartalma is elázott, ráadásul az ezer éves csomagolású virágföld zacskója is kiszakadt. Nem egy csomag, több is!

A befóliázott kartondoboz maradványaiba nyúlkálva olyan érzésünk volt, mintha "kukáznánk". Ez akasztott ki a legjobban, hisz pénzt adtunk ki a termékért, amit ráadásul a bizalmunkat megelőlegezve előre fizettünk ki a Praktikernek, ők pedig ránk sózták a már bomló csomagolású, régi, használhatatlan terméket, ami ráadásul el is ázott.

A szöget a virágföldből - mint tűt a szénakazalból - kellett megkeresnünk. Mondjuk azt, hogy nem lett semmi baja... A vízüvegnek és a műanyag evőeszköztartónak sem, azt leszámítva, hogy az utóbbi a weben kék színű volt, mi meg rózsaszínt kaptunk.

Az oldalon sehol nem volt feltüntetve, hogy színt lehetne választani, vagy hogy X szín a készet erejéig, de ebből már igazán nem csinálunk problémát, mert ez eltörpül a többi panasz mellett. Az alábbi videóban látható, ahogy az összeborult virágföldből kellett kiemelnünk a konyhai eszközt. A fentiek miatt kénytelenek voltunk ismét panaszt tenni az áruháznál...

Sajnálom, hogy nem tudok jót írni egyik csomagról sem, hisz nem vagyunk mi olyan kukacoskodó, de ha egyszer az ember online vásárol valamit, akkor ne kezeljék már úgy, másképp, mint az áruházi vásárlókat!

Budapesten soha semmi gondunk nem volt a Praktikerrel, többször is jártunk ott apróságokért. Azelőtt soha nem tapasztaltunk ilyen trehányságot, mint amit most ennek a szerencsétlen Black Friday napi rendelésnek a következménye lett.

...és hát van még egy csomag, ami az utolsó!