Megeszi a macska az egeret?

Vajon megeszi a macska az egeret? Be kell vallanom, hogy én ezt a gyermekkorom egyik jelentős részét képező Tom & Jerry videók után sem tudtam. Pedig biztosan állíthatom, hogy a Tom és Jerry minden egyes részét láttam! Azokat is, amiben pelenkás volt a Tom és Jerry is, és azokat is, amikor mérgesebb szemmel rajzolták meg mind a macskát, mind pedig az egeret.

Ez utóbbi részek már nem voltak olyan jók, ha pedig az egér, vagy a macska beszélt, azt ki nem állhattam! Gyerekkori énem számára csak az volt elfogadható, ha a kutya beszél. Azt nem vettem sértőnek. De ha Tom megszólalt, az túlment minden határon!

Nade visszacsöppenve a mába...

Miss Ropi zsákmánya a házi koszt mellett...
Miss Ropi, a mindenevő (Figyelem! Csak erős idegzetűeknek! Kattints ide a videóért!)
Töpszli és Miss Ropi napok óta itt alszanak, néha adunk nekik enni, de nem akarjuk őket arra szoktatni, hogy az embertől függjenek. Így bizony előfordul, hogy a macska gyomornak nem elég a házi koszt maradéka, és elkolbászolnak. Nagyon messzire nem mehetnek, mert hol itt várják a kaját, hol a szomszédban. Szerencsések, mert ők afféle "közösségi macskák", akiket majd' mindenki etet.

De úgy tűnik, van, amikor mégsem elég. Ma Miss Ropi egérrel a szájában érkezett haza, és az egeret belehelyezte a kajás tálba. Nem hittünk a szemünknek! Már többektől hallottunk olyat, hogy a házimacska efféle "ajándékot" hagy a lábtörlőn, de nem tudtuk hová tenni a információt. Ropi zsákmányát meg főleg! Mert ok, hogy elkapja az egeret, de miért hozta hozzánk? ...és miért a tányérból ette meg a lelkem? :)

Nos ettől a jelenettől fogva Miss Ropi lett a hölgyemény neve, aki néhány harapással két részletben ette meg az egeret. Nem gondoltam volna, hogy ezt végig tudom nézni, hisz nemrég még megsirattam az egérfogóban az egeret...

Valójában semmi horror nem történt! Az egér szegény már nem élt, Ropi pedig gyors volt és éhes...
Érdekes volt azzal a valósággal találkozni, ami bár elsőre szörnyűnek tűnik, mégis csodálattal tudomnézni, mint egykor a Tom & Jerryt. Itt az életben maradás a tét, amiben ösztönök diktálnak, nem a McDonalds és a papírpénz...

Megjegyzések

Foglalj helyet nálunk!

Booking.com