Az alábbi néhány sor az egykori "Elveszett üzenetek" címmel indított blogom bevezetője volt. A blog tartalma időközben átkerült ebbe a blogba. A jobb felső sarokban található kereső segítségével az "elveszett üzenetek" szópárosra rákeresve megtalálod a régi blogom bejegyzéseit. Akkoriban más témában írtam le a gondolataimat, akkor az foglalkoztatott, hogy miért nem zajlanak a dolgok annak rendje szerint.
"Hová tűnnek a szavak, melyeket kiradírozunk?!"
Sajnos nem tudom, kitől származik az idézet, ha valaki tudja, örömmel venném, ha megosztaná velem, előre is köszönöm! :)
A blogot azért hoztam létre, mert úgy érzem, sok mondanivalóm van a témában. Nem egyszer gyűlt meg a bajom a Magyar Posta szolgáltatásaival, ahol számtalan levelem és csomagom tűnt már el, ugyanakkor az is érdekelne, hogyan lehet, hogy a 2014. március 8-án eltűnt Malaysia Air 370-es repülőgép áldozatainak mobiltelefonja kicsöngött a gép eltűnése után?!
Ugyanennyire érdekel továbbá, hogy miért tesszük fel a kérdést, "Megkaptad az e-mailemet?" Mikor mindannyian tudjuk, hogy az e-mailt megkapta az illető, csak nem válaszolt. Ugyanez a helyzet az SMS-ekkel is. Elenyésző a nem megkapott SMS-ek és e-mailek száma, de mi mégis feltesszük a kérdést...
Sok hazai cég "megengedheti magának", hogy nem válaszol a beérkező e-mailekre. Én úgy gondolom, a cégek esetében minden egyes levélre válaszolni kell, hiszen a cég egyetlen vezetője sem lehet annyira okos, és jövőbelátó, hogy tudja, melyik levél jelenti a potenciális ügyfelet, vagyis a vásárlót. Ezt a luxust egyetlen cég - még a legnagyobbak sem - engedheti meg magának szerintem.
De a cégreklámok is egyfajta üzenetek, amelyek sok esetben nem jutnak el a kívánt célcsoporthoz. Ilyen lehet a szórólap, a weblapokon villogó bannerek, az autóreklám és még sorolhatnám...
Engem az foglalkoztat, vajon hová tűnnek ezek a célt vesztett üzenetek?!
Elveszett üzenetek
A blogom ötletét az az általam igen kedvelt idézet alapozta meg, amely így hangzik:"Hová tűnnek a szavak, melyeket kiradírozunk?!"
Sajnos nem tudom, kitől származik az idézet, ha valaki tudja, örömmel venném, ha megosztaná velem, előre is köszönöm! :)
A blogot azért hoztam létre, mert úgy érzem, sok mondanivalóm van a témában. Nem egyszer gyűlt meg a bajom a Magyar Posta szolgáltatásaival, ahol számtalan levelem és csomagom tűnt már el, ugyanakkor az is érdekelne, hogyan lehet, hogy a 2014. március 8-án eltűnt Malaysia Air 370-es repülőgép áldozatainak mobiltelefonja kicsöngött a gép eltűnése után?!
Ugyanennyire érdekel továbbá, hogy miért tesszük fel a kérdést, "Megkaptad az e-mailemet?" Mikor mindannyian tudjuk, hogy az e-mailt megkapta az illető, csak nem válaszolt. Ugyanez a helyzet az SMS-ekkel is. Elenyésző a nem megkapott SMS-ek és e-mailek száma, de mi mégis feltesszük a kérdést...
Sok hazai cég "megengedheti magának", hogy nem válaszol a beérkező e-mailekre. Én úgy gondolom, a cégek esetében minden egyes levélre válaszolni kell, hiszen a cég egyetlen vezetője sem lehet annyira okos, és jövőbelátó, hogy tudja, melyik levél jelenti a potenciális ügyfelet, vagyis a vásárlót. Ezt a luxust egyetlen cég - még a legnagyobbak sem - engedheti meg magának szerintem.
De a cégreklámok is egyfajta üzenetek, amelyek sok esetben nem jutnak el a kívánt célcsoporthoz. Ilyen lehet a szórólap, a weblapokon villogó bannerek, az autóreklám és még sorolhatnám...
Engem az foglalkoztat, vajon hová tűnnek ezek a célt vesztett üzenetek?!
Megjegyzések
Megjegyzés küldése