Óriási probléma: Ha elrepül a keksz...

Az imént nevettünk egy jóízűt azon, amit Thomas mondott: "a másik probléma az, hogy elrepül a keksz." Kíváncsi lennék, most ki mire gondol, de leegyszerűsítem a dolgot: az egérfogó kihelyezéséről volt szó. :D

Szegény hetek óta küzd az egércsapdákkal, ahogy felviszi őket a padlásra, azok rendre működésbe lépnek még a kihelyezés előtt. Ma megkérdeztem, nincs-e erre valami megoldás, erre volt az a válasz, hogy nem a becsípés a baj, azt már megtanulta kijátszani, hanem az egyik, hogy elmegy az idő az állítgatásukkal, a másik pedig, hogy elrepül a keksz.

Merthogy háztartási kekszet használunk az egérfogáshoz, amit a kis bajszosok sorban kiesznek a csapdából. Már gondolkodtunk rajta, hogy megkérdezzük, megfelel-e ez az ízlésüknek, de úgy tűnik megkaptuk a választ a kérdésünkre azzal, hogy a keksz ha nem repül, akkor eltűnik...

Pedig a csapda túl érzékeny, így rejtély, hogy miféle idomított, cirkuszi, vagy FBI egerek lehetnek ilyen ügyesen kiképzettek.

Ha hiszitek ha nem, amikor ezt a bejegyzést írtam, az ebéd miatt félbehagytam az írást. Ebéd közben hallottuk, amint a csapda működött. Ezúttal a keksz nem repült, és nem is tűnt el, viszont sikerült megfognunk a 007-est. A trükk az volt, hogy egy hosszában félbevágott PET palackba helyeztünk az egérfogót, és a csali nem a helyén volt, hanem a pöcök mögött. Így a mai nap folyamán sikerült megállítani a kekszet, és nem utolsó sorban az egeret.

Ennél az egérnél már nem sírtam, de továbbra sem tudok megbékélni a gondolattal...

Megjegyzések

Foglalj helyet nálunk!

Booking.com