A legcukibb macis oldal: medveotthon.hu

Régen gyakrabban látogattam a veresegyházi Medveotthon weboldalát, de egy ideje nem jártam az oldalon. Most valahogy megint odakeveredtem, és a szám is tátva maradt attól a cukiságtól, ami a kezdőoldalon fogadott! A Medveotthon weboldala megújult és az új főoldalon egy tündéri mackó üdvözöl minden látogatót óriási praclijával. Ennél aranyosabb kezdőlapot aligha láttam eddig,ha beneveznének valamilyen cukiság versenybe, én biztosan rájuk szavaznék!

A Medveotthon megújult, tündéri címlapja
A medveotthon.hu főoldala a tündéri mackóval
Szeretem a macikat. Régen voltunk Veresegyházán a Medveotthonban. Akkor még ingyenesen lehetett látogatni a macikat, de nyilván sok fejlődésen ment keresztül a menhely, és fenn is kell tartani valamiből a macirezidenciát. Aki azonban veszi a bátorságot és ellátogat ide, egész napos programban lehet része, ahol lehet enni, inni, és akár mackókat etetni.

Persze a macik valószínűleg már téli álmot alszanak, de ez nem jelenti azt, hogy nincs miért odamenni! A weboldalon több olyan programlehetőség van feltüntetve, amiért érdemes meglátogatni őket, de ha te mégis a macikat akarod látni, már most is lehet szervezkedni tavaszra, vagy érdeklődni a Medveotthon elérhetőségein, hogy ébren vannak-e még a macik?!

Mackó a Medveotthonban
Mackó a vízben
Anno kétszer is voltunk a mackók birodalmában. Emlékszem, amikor először pillantottam meg a birtokot kedves ismerőseink autójának hátsó üléséről. Óriási élmény volt! Egy igazi plüss birodalom tárult a szemem elé, ahol a medvék természetes környezetben voltak láthatók. Hátborzongató volt a közelségük, főleg a drótkerítés lyukakon át, amikor a szemed elől eltűnt a kerítés, és csak te vagy ott, meg az óriási barnamedve! Ugyanakkor fantasztikus élmény volt a természethez ennyire közel lenni!

Egy saját fotó 2006-ból, a Medveotthonból
Én mindenkinek - különösen kis gyerekeseknek - ajánlom, hogy egyszer meglátogassa a maciotthont, ahol jelenleg 29 medve alussza téli álmát, legalábbis ha jól számoltam a leírásban. A Medveotthon az egyetlen mackómenhely Közép-Európában, ami öt és fél hektáron terül el. 2009-ben a Medveotthon megkapta az állatkert minősítést! További információ a Medveotthon hivatalos weboldalán!

Aki volt már, írjon nekem, áradozzunk együtt! :)

Megjegyzések

Foglalj helyet nálunk!

Booking.com