Szeretnénk tapétázni a hálószobában. Eredetileg szigetelésről is szó volt, de nem tudjuk biztosan, hogy az általános hőérzetünkön javítana-e bármit, ha a hálószoba falait leburkoljuk a tervezett XPS-sel. Szigetelésre inkább a nappali helyiségben lenne szükség, a hálóban most az esztétikán szeretnénk javítani egy kicsit, ill. tervben van egy kályhacsere is, de az nem most lesz.
Szóval tapéta vásárlás előtt állva osztottunk-szoroztunk és Thomas azt javasolta, menjünk el a boltba személyesen, mert Interneten nem lehet tapétát venni. ...és milyen igaza volt!!!!!!!!!!!
Én teljes magabiztossággal állítottam neki, hogy tapétából úgy sincs olyan "hűűdetapéta", választasz egy színt és kész. Lényeg, hogy ne legyen mintás, mert az fúj!
De Thomas csak erősködött, hogy a tapétát személyesen kell megvenni, ezért megvártuk ezzel az egésszel, amíg Budapestre utazunk, hogy ott majd jól megnézzük a választékot az óriás barkácsboltban. Már itt egyértelművé vált számomra, hogy Thomasznak igaza volt, de igazán csak akkor bizonyosodott ez be igazán, amikor már itthonról meg akartuk rendelni a kiszemelt tapétát. Mutatom róla a fotót:
Mindkettőnknek nagyon megtetszett ez a tapéta, de miután hazajöttünk Pestről és meg akartuk venni, a webáruházban nem találtuk meg a tapétát. Az adatok megegyeznek, de a mi tapétánk nem egyszínű, ahogy ez a fenti képen látható...
Most is értetlenül állunk a dolog előtt, nem akarják eladni a termékeiket? Se a gyártó, se a kereskedő nem gondoskodik arról, hogy a portékájáról megfelelő fotók készüljenek?! A barkácsáruházban látható egyszínű tapétát nem merjük megvenni, előtte egyeztetni kell az áruházzal, hogy egyezik-e a két tapéta. De kinek van erre ideje?! Kénytelenek vagyunk mégis e-mailezni, aztán hogy elhisszük-e, amit ír az áruház, az jó kérdés. Így látatlanban megrendelni egy ilyen drága terméket...
Thomasznak volt igaza, még jó, hogy személyesen is megnéztük a választékot, mert a webáruházban kapható tapétát így tutira nem rendeltük volna meg. Időközben írtak a barkácsáruházból, idézem:
Szóval tapéta vásárlás előtt állva osztottunk-szoroztunk és Thomas azt javasolta, menjünk el a boltba személyesen, mert Interneten nem lehet tapétát venni. ...és milyen igaza volt!!!!!!!!!!!
Én teljes magabiztossággal állítottam neki, hogy tapétából úgy sincs olyan "hűűdetapéta", választasz egy színt és kész. Lényeg, hogy ne legyen mintás, mert az fúj!
De Thomas csak erősködött, hogy a tapétát személyesen kell megvenni, ezért megvártuk ezzel az egésszel, amíg Budapestre utazunk, hogy ott majd jól megnézzük a választékot az óriás barkácsboltban. Már itt egyértelművé vált számomra, hogy Thomasznak igaza volt, de igazán csak akkor bizonyosodott ez be igazán, amikor már itthonról meg akartuk rendelni a kiszemelt tapétát. Mutatom róla a fotót:
A választott tapéta |
Most is értetlenül állunk a dolog előtt, nem akarják eladni a termékeiket? Se a gyártó, se a kereskedő nem gondoskodik arról, hogy a portékájáról megfelelő fotók készüljenek?! A barkácsáruházban látható egyszínű tapétát nem merjük megvenni, előtte egyeztetni kell az áruházzal, hogy egyezik-e a két tapéta. De kinek van erre ideje?! Kénytelenek vagyunk mégis e-mailezni, aztán hogy elhisszük-e, amit ír az áruház, az jó kérdés. Így látatlanban megrendelni egy ilyen drága terméket...
Thomasznak volt igaza, még jó, hogy személyesen is megnéztük a választékot, mert a webáruházban kapható tapétát így tutira nem rendeltük volna meg. Időközben írtak a barkácsáruházból, idézem:
"A 306736 cikkszámú VLIES HÁTOLDALÚ TAPÉTA DRAPP EGYSZÍNŰ 10X0,53 M termék a valóságban valóban textilhatású, vagyis kissé „cérnamintás, és nem teljesen egyszínű. Közelről megtekintve kisebb sötétebb minták vannak rajta, mintha a csíkok közé befolyna egy másik szín. Valószínű, hogy az Ön által kinézett tapétával ez megegyezeik."Szóval te meg mernéd rendelni?!
Megjegyzések
Megjegyzés küldése